Індивідуальний план роботи
вчителя початкових класів
ОЗ «Рудківська СЗШ І –ІІІ ст.
ім. В. Жеребного»
Гриб Марії Романівни
на період карантину
12.03-03.04.2020 року
Дата
|
День
|
Зміст роботи
|
Примітки
|
12.03
|
Четвер
|
1.
Робота з документацією (класний
журнал, календарно-тематичне планування).
2.
Ознайомлення і вибір курсів та
вебінарів для самоосвіти на тиждень.
3.
Складання індивідуального плану
роботи на час карантину.
|
|
13.03
|
П’ятниця
|
1.
Онлайн консультація для батьків
2-В класу («Як буде організоване дистанційне навчання»).
2.
Розробка дистанційних уроків, презентацій, підбір матеріалів за
розкладом уроків на 13.03.2020 року.
3.
Підбір завдань для учнів.
4.
Розміщення уроків та завдань на
сайті школи
5.
Розміщення посилання на сайт
школи та завдань в чаті класу у Вайбер.
|
1. Вебінар
«Як організувати дистанційне навчання за допомогою напростіших
онлайн-ресурсів» (НаУрок.)
https://naurok.com.ua/profile/14108
|
16.03
|
Понеділок
|
1.
Розробка презентацій, підбір матеріалів та
завдань за розкладом уроків на 16.03.2020 року.
2.
Розміщення уроків та завдань на
блозі та в чаті класу у Вайбер.
3.
Онлайн спілкування з батьками.
4.
Перегляд модуля № 1 курсу
«Недискримінаційний підхід у навчанні»
|
1. Курс
«Недискримінаційний підхід у навчанні» (EdEra).
https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EdEra-Studena+Inc+1/info
https://mariyahryb12.blogspot.com/
|
17.03
|
Вівторок
|
1.
Розробка дистанційних уроків, підбір матеріалів та завдань за
розкладом уроків на 17.03.2020 року.
2.
Розміщення уроків та завдань на
блозі та в чаті класу у Вайбер.
3.
Онлайн спілкування з батьками.
4.
Перегляд модуля № 2 курсу «Недискримінаційний підхід у навчанні».
|
https://mariyahryb12.blogspot.com/
|
18.03
|
Середа
|
1.
Розробка дистанційних уроків, презентацій, підбір матеріалів та
завдань за розкладом уроків на 18.03.2020 року.
2.
Розміщення уроків та завдань на
блозі та в чаті класу у Вайбер.
3.
Онлайн спілкування з батьками.
4.
Перегляд модуля № 3 курсу
«Недискримінаційний підхід у навчанні»
|
|
19.03
|
Четвер
|
1.
Розробка дистанційних уроків, презентацій та підбір матеріалів
та завдань за розкладом уроків на 19.03.2020 року.
2.
Розміщення уроків та завдань на
блозі та в чаті класу у Вайбер.
3.
Консультація для батьків «Як
буде організований зворотній зв’язок між учнями та вчителем під час
дистанційного навчання».
4.
Перегляд модуля № 4 курсу «Недискримінаційний підхід у навчанні»
|
|
20.03
|
П’ятниця
|
1.
Розробка дистанційних уроків, підбір матеріалів та завдань за
розкладом уроків на 20.03.2020 року.
2.
Розміщення уроків та завдань на
блозі та в чаті класу у Вайбер.
3.
Перевірка фотографій з роботами
учнів за тиждень.
4.
Перегляд модулів № 5 курсу «Недискримінаційний підхід у навчанні»
|
|
23.03
|
Понеділок
|
1.
Робота з документацією
(календарно-тематичне планування).
2.
Розробка дистанційних уроків, презентацій, підбір матеріалів та
завдань.
3.
Перегляд модуля № 6 курсу
«Недискримінаційний підхід у навчанні»
4.
Робота над блогом.
|
|
24.03
|
Вівторок
|
1.
Розробка презентацій, підбір
матеріалів та завдань.
2.
Розміщення завдань на блозі
3.
Перегляд модуля № 7 курсу
«Недискримінаційний підхід у навчанні»
|
|
25.03
|
Середа
|
1.
Розробка дистанційних уроків,
презентацій, підбір матеріалів та завдань.
2.
Розміщення уроків та завдань на
блозі.
3.
Опанування тем модуля № 8 курсу «Недискримінаційний підхід
у навчанні»
|
|
26.03
|
Четвер
|
1.
Розробка дистанційних уроків,
презентацій, підбір матеріалів та завдань.
2.
Розміщення уроків та завдань на
блозі.
3.
Опанування теми № 9 курсу
«Недискримінаційний підхід у навчанні»
Фінальний іспит
|
|
27.03
|
П’ятниця
|
1.
Розробка дистанційних уроків,
презентацій, підбір матеріалів та завдань
2.
Розміщення уроків та завдань на
блозі
3.
Перевірка фотографій з роботами
учнів за тиждень.
4.
Ознайомлення і вибір курсів та
вебінарів для самоосвіти на тиждень.
|
1.
Прослуховування курсу «Домедична
допомога»
|
30.03
|
Понеділок
|
1.
Робота з документацією
(календарно-тематичне планування, особові справи учнів класу).
2.
Розробка дистанційних уроків, презентацій, підбір матеріалів та
завдань за розкладом уроків на 30.03.2020 року.
3.
Розміщення уроків та завдань на
блозі та в чаті класу у Вайбер.
4.
Онлайн спілкування з батьками.
5.
Опанування тем модуля № 1 - 2
курсу « Робота вчителя початкових
класів з дітьми із особливими освітніми потребами»
|
1.Курс « Робота вчителя початкових класів з дітьми із
особливими освітніми потребами» (EdEra).
https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EdEra-SmartOsvita+Inc+1/info
|
31.03
|
Вівторок
|
1.
Розробка дистанційних уроків,
презентацій, підбір матеріалів та завдань за розкладом уроків на 31.03.2020
року.
2.
Розміщення уроків та завдань на
блозі та в чаті класу у Вайбер.
3.
Онлайн спілкування з батьками.
4.
Опанування тем № 3курсу «Робота вчителя початкових класів з дітьми
із особливими освітніми потребами»
|
|
01.04
|
Середа
|
1.
Розробка дистанційних уроків,
презентацій, підбір матеріалів та завдань за розкладом уроків на 01.04.2020
року.
2.
Розміщення уроків та завдань на
блозі та в чаті класу у Вайбер.
3.
Онлайн спілкування з батьками.
4.
Опанування тем № 4курсу «Робота
вчителя початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами»
|
|
02.04
|
Четвер
|
1.
Розробка дистанційних уроків,
презентацій, підбір матеріалів та завдань за розкладом уроків на 02.04.2020
року.
2.
Розміщення уроків та завдань на
блозі та в чаті класу у Вайбер.
3.
Онлайн консультація для батьків «Важливість
співпраці батьків та вчителя для успішного навчання дітей під час карантину».
4.
Опанування тем № 5 курсу
«Робота вчителя початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами»
|
|
03.04
|
П’ятниця
|
1.
Розробка дистанційних уроків,
презентацій, підбір матеріалів та завдань за розкладом уроків на 03.04.2020
року.
2.
Розміщення уроків та завдань на
блозі та в чаті класу у Вайбер.
3.
Перевірка фотографій з роботами
учнів за тиждень.
4.
Опанування тем № 6 курсу
«Робота вчителя початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами».
Фінальний іспит.
|
Індивідуальний план роботи та
самоосвіти під час карантину в
період з 04.04.2020 по 24.04.2020
вчителя
початкових класів Гриб М.Р..
ОЗ
«Рудківська СЗШ І – ІІІ ст. ім. В. Жеребного»
(дистанційна робота,
відеоуроки)
№
п/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Примітки
|
|||
1
|
06.04.2020
|
1. Коригування
календарно - тематичного планування уроків.
2.Складання плану-графіка самоосвіти та елементів
дистанційної роботи під час призупинення освітнього процесу.
3.Онлайн консультація для батьків 2 класу ( Навчання в дистанційній формі )
4. Розробка і розміщення в соціальній мережі Viber
завдань для учнів 2 класу на період карантину
.
|
Завдання:
ЯДС с.76-77 у
підручнику
опрацювати ,
Математика
с.167 - 168,
задача 6 – письмово.
|
|||
2
|
07.04.2020
|
1.
Підготовка матеріалів до занять з другокласниками ( НУШ )
2.
Упорядкування папки виховних заходів
класного керівника
3.
Онлайн
- консультація для батьків учнів
2 класу
( Навчання в дистанційній формі)
|
ЯДС
с.78 у підручнику опрацювати ,
Математика
Робота в тренажерах
Укр мова с.92 прочитати.
Укр мова с. 86-88
Впр. 1-10,
С. 88 впр 9 письмово.
|
|||
3
|
08.042020
|
1.Добірка цікавої літератури для
читання під час карантину .
2.
Розміщення завдань для учнів 2 класу ( соціальна мережа Viber)
3.
Перегляд вебінару «
Математична грамотність»
4.Інформація для дітей та батьків
«Як запобігти коронавірусу?» ( Розміщення в групі соціальної мережі Viber)
|
ЯДС
|
||||
с.78
у підручнику опрацювати,
|
|||||||
Математика
с. 169-172
Робота з тренажером
Укрмова
Позакласне читання
Перегляд
мультфільму «Все про бактерії та віруси»
https://
|
|||||||
4
|
09.04.2020
|
1. Продовжити розробляти та підбирати матеріали до тематичної перевірки
знань школярів
2.Самоосвіта. Перегляд блогів
вчителів
НУШ
3. Опрацювання фахової літератури
|
ЯДС
с.79-80 у
підручнику опрацювати ,
Укрмова
с.93-94 читати,
РЗМ «Увічливість та гарні манери»
|
||||
5
|
10.04.2020
|
1. Корекція
виховного плану на ІІ семестр
2.Перегляд вебінару « Проєктна діяльність в
освітньому процесі. З чого розпочати?»
3.Добірка та розміщення завдань
для учнів
2 класу (соціальна мережа Viber)
|
ЯДС
|
||||
Математика с. 173-175, № 9 письмово
|
|||||||
6
|
13.04.2020
|
1.. Опрацювання фахової літератури
2.
Повторення і опрацювання науково- методичних рекомендацій.
3.
Участь
у вебінарах на сайті «Всеосвіта»
|
ЯДС
|
||||||||
Українська мова –
|
|||||||||||
7
|
14.04.2020
|
1.Складання плану роботи на період карантину.
2.Перегляд вебінару «Підліткова депресія. Причини
виникнення та алгоритми подолання»
3 Підбір текстів для читання
учнями з батьками.
|
ЯДС
с.82 у
підручнику опрацювати
Фізкультура
Перегляд відео
|
||||||||
8
|
15.04.2020
|
1.
Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в
дистанційній формі
2.
Перегляд інформаційно-методичної літератури «Сучасні
підходи успішного розвитку здобувачів освіти НУШ»
3.Онлайн- консультації з батьками
учнів
|
ЯДС
Віртуальна екскурсія
hutsul.museum/
pusanka|eksposition/ virtual
Мова с. 97-98
Впр. 1-5
|
||||||||
Виготовити
великодню писанку Виготовлення аплікації «Писанка»
(НУШ)
за
відео
Математика
с.176-178
|
|||||||||||
.
|
||||
9
|
16.04.2020
|
1.Добірка дидактичного матеріалу до уроків у 2 класі
2.Опрацювання додаткової науковопопулярної літератури для
підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах...
3. Розміщення завдань для учнів 2
класу
(соціальна мережа Viber)
|
ЯДС
с.88 у
підручнику опрацювати
Математика робота з тренажером
Віртуальний похід до
с. 110- 111
читати
с.99-100 впр 1-6
|
|
10
|
17.04.2020
|
1.
Упорядкування
папки класного керівника
2.
Перегляд вебінару
«Модель учнівського самоврядування для дітей молодшого шкільного віку»
3.
Розміщення завдань для учнів 2 класу (соціальна мережа
Viber)
4.Онлайн- консультації з батьками
учнів
|
ЯДС
Віртуальна подорож до музею
museums.authenticukra ine. com.ua/ua/,
Математика
С. 178- 180
|
11
|
20.04.2020
|
1 Підготовка до онлайн –
консультацій в умовах навчання в дистанційній формі 2. Підготовка конспектів
уроків
3.
Розміщення завдань для учнів 2 класу (соціальна мережа Viber)
4.Виготовлення дидактичного матеріалу для
уроків англійської мови
|
ЯДС
Перегляд відео. Корисні підказки. Сам удома
|
||
|
Переглянути відеозагадки
Загадки для дітей з фотовідповідями:
|
|||||
12
|
21.04.2020
|
1.
Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю.
2.
Продовжити розробляти та
підбирати матеріали для цікавого дистанційного навчання
школярів
3.
Підбір
завдань для учнів 2 класу в умовах дистанційної форми.
|
ЯДС
Перегляд відео
«Як спланувати свій час»
Читання с.111 читати
Мова с. 101-102 впр.1-6
Впр.6 письмово
|
||
13
|
22.042020
|
1.Підготовка до онлайн – консультацій в умовах навчання в
дистанційній формі
2.
Перегляд вебінару
«Розвиток імпресивного мовлення у дітей з інтелектуальними
порушеннями»
3.
Розміщення завдань для учнів 2 класу(соціальна мережа
Viber)
4.
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують
допомоги під час навчання в дистанційній формі
|
ЯДС
|
||
Створити книжечку
«Наш рідний край»
Математика
Укрмова
С. 112-113 читати
Фізкультура Виконати вправи
ранкової гімнастики
( відео)
|
|||||
14
|
23.04.2020
|
1.
Опрацювання додаткової науковопопулярної літератури для
підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових класах
2.
Продовжити
розробляти та підбирати матеріали до
тематичної перевірки знань школярів
|
ЯДС
Переглянути мультфільм
|
3. Розміщення завдань для учнів 2 класу
(соціальна мережа Viber)
|
Математика
Робота з тренажером
Чит. С. 113 читати
Мова с. 103-104, впр. 1-6
|
|||||||||||||||||
15
|
24.04.2020
|
1.
Виготовлення
дидактичного матеріалу
(НУШ)
2.
Підбір і розробка тестових завдань для перевірки учнів
засвоєння матеріалу з теми «Рух і час»
3.Індивідуальні консультації для
учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
|
ЯДС
Виписати
в Щоденник вражень цікаві історії про рух і час
С.184-187
Зад. 8 письмово
|
|||||||||||||||
Індивідуальний
план роботи під час карантину
(27.04.2020 –08.05.2020)
вчителя початкових класів Гриб Марії Романівни
|
№ з/п
|
Дата
|
Зміст роботи
|
|
1
|
27.04.2020
|
1.Підготовка
завдань для учнів 2 класу до дистанційного навчання .
2.Консультація
батьків про специфіку роботи на дистанційному навчанні.
3.Розробка
і розміщення через соціальну мережу Viber та на блозі завдань для учнів на період карантину.
4.Опрацювання
фахової та періодичної літератури.
|
|
2
|
28.04.2020
|
1.Складання
плану самоосвіти та елементів дистанційної роботи на період призупинення
освітнього процесу .
2.Розробка
і розміщення через соціальну мережу Viber та на блозі завдань
для учнів на період карантину.
3.Розробка
тестової діагностичної роботи для учнів 2 класу з мови та математики .
4.Перегляд
вебінару на сайті Всеосвіта «Розвиток уяви
в різні вікові періоди» .
|
|
3
|
29.04.2020
|
1.Підбір
додаткових цікавих завдань для учнів 2 класу, та викладення посилань на
блозі.
2.Індивідуальні
консультації батьків та дітей з приводу самостійного опрацювання завдань під
час карантину.
3.Перегляд
вебінарів про організацію дистанційного навчання.
Перевірка
виконаних завдань учнями.
4.Розробка
завдань та підбір матеріалів для діагностичної перевірки знань школярів з
математики .
|
|
4
|
30.04.2020
|
1.Опрацювання
сучасних інформаційних сервісів навчання.2.Розробка і розміщення завдань для
учнів на період карантину на блозі.
3.Консультації
з батьками в телефонному режимі.
.
4.Перегляд
відео «Ранкове коло» НУШ
|
|
5
|
04.05.2020
|
1.Перегляд матеріалів
на освітніх інтернет –ресурсах.
2.Індивідуальні
консультації для учнів,які потребують допомоги під час навчання в
дистанційній формі.
3. Розробка і розміщення завдань для учнів на період
карантину.
4.Перегляд
вебінару «Ігрові педагогічні прийоми:як пробудити в учнів інтерес до
навчання» на сайті Всеосвіта.
|
|
6
|
05.05.2020
|
1.Індивідуальні
консультації батьків та дітей з приводу самостійного опрацювання завдань під
час карантину.
2.Викладення
цікавих розвиваючих завдань у мережу Viber для учнів 2 класу
.
3.Перегляд
вебінарів, запропонованими освітніми сайтами.
4.Перегляд
відео «Метод критичного мислення»Шість капелюхів».
|
|
7
|
06.05.2020
|
1.Перегляд матеріалів на освітніх інтернет –ресурсах.
2.Створення
завдань самостійного опрацювання у дистанційній формі .
3.Розробка
онлайн–тренінгу для батьків «Створення комфортного психологічного стану в
родині під час карантину»
4.Опрацювання додаткової науково-популярної
літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня у початкових
класах.
|
|
8
|
07.05.2020
|
1.Опрацювання
сучасних інформаційних сервісів
навчання.
2.Розробка
і розміщення через соціальну мережу Viber завдань для
учнів на період карантину.
3.Консультації
з батьками учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній
формі в телефонному режимі.
4Перегляд
вебінарів, запропонованими освітніми сайтами.
|
|
9
|
08.05.2020
|
1.Перегляд
матеріалів на освітніх інтернет –ресурсах.
2.Розробка
і розміщення завдань для учнів на блозі.
3.Підбір
завдань та відеороликів відповідно до
заданої теми.
4.Перегляд
«Фізкультхвилинка» НУШ
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар