Діагностична перевірна робота
Робота з літературним твором. 2 клас
ПІ_________________________
Дата _______________________
Красиві слова і красиве діло
Серед поля стоїть маленька хатина. Її побудували, щоб у негоду люди могли
сховатися й пересидіти в теплі.
Одного разу серед літнього дня захмарило й пішов дощ. А в лісі в цей час
було троє хлопців. Вони сховалися в хатинці й дивилися, як з неба ллє, мов з
відра.
Коли це бачать: до хатини біжить ще
один хлопчик. Незнайомий. Мабуть, з іншого села. Одежа на ньому була мокра, як
хлющ. Він тремтів од холоду.
І ось перший із тих хлопців, які сиділи в сухому одязі, сказав:
— Як же ти змок на дощі! Мені жаль тебе...
Другий теж промовив красиві й жалісливі слова:
— Як страшно опинитися в зливу серед поля! Я співчуваю тобі...
А третій не сказав ні слова. Він мовчки зняв із себе сорочку й дав її
змоклому хлопчикові. Той скинув мокру сорочку й одягнув суху.
Гарні не красиві слова. Гарні — красиві діла.
(В.Сухомлинський)
ЗАВДАННЯ:
1. До якого жанру відноситься даний твір?
а) вірш
б) казка
в) оповідання
2. Обери правильне міркування. Головна думка твору:
а) Добре, що у лісі є
хатина, де можна сховатись від дощу.
б) Людина красна не словами,
а добрими ділами.
в) Потрібно соромити тих,
хто не слідкує за прогнозом погоди.
3. Встановіть
послідовність подій у творі.
£ Хлопці сховались в хатинці у лісі і
побачили, як до хатини прибіг ще один хлопчик.
£ Третій хлопець зняв з себе суху сорочку
і дав її змоклому хлопчику.
£ Одного дня троє хлопців гуляли лісом і
раптом пішов дощ.
£ Двоє хлопців поспівчували тому, хто
змок на дощі.
4. Поміркуй та продовж думку.
Гарні – красиві діла, а не
слова. Так говорять _____________________________
____________________________________________________________________
Результат
діагностичної роботи
|
Значні успіхи
|
Помітний прогрес
|
Результат
з допомогою
|
Потреба уваги
та допомоги
|
Самоаналіз
|
||||
Вчитель
|
Дорогі мої діти!
Послухайте казку Лесі Українки "Біда навчить"
Розкажіть казку батькам.
Немає коментарів:
Дописати коментар