ЯДС
Пригода 4.
Зустріч з родиною вовків Вівчарів
Українська мова
1. Переходимо за посиланням, пишемо своє прізвище та проходимо тести. Тести потрібно пройти до 1 травня.
Результат кожної дитини я буду бачити.
Результат кожної дитини я буду бачити.
Головні слова в реченні
1. Перейдіть за посиланням та уважно прослухайте.
2.Прослухайте ще одне відео для закріплення матеріалу
3. А тепер розгорніть підручник та вивчіть правило на с. 105.
4. Виконайте письмово вправу 3 на с. 106.
5. Відкрийте підручник з мови на с. 114. Прочитайте твір (не менше 3 рази) "Син рослинного світу". Дайте відповіді на питання або перекажіть його батькам.
4. Перейдіть за посиланням та прочитайте виразно вірш М. Чумарної "Наші дерева"
https://drive.google.com/open?id=10wQpT-ihgf2MYd1FZTGAwf2HPORf98xl
5. Відкрийте підручник з мови на с. 114. Прочитайте твір (не менше 3 рази) "Син рослинного світу". Дайте відповіді на питання або перекажіть його батькам.
4. Перейдіть за посиланням та прочитайте виразно вірш М. Чумарної "Наші дерева"
https://drive.google.com/open?id=10wQpT-ihgf2MYd1FZTGAwf2HPORf98xl
Математика
Таблиця множення числа 3.
Розкладання числа на множники.
Поняття "удвічі", "утричі"
КРОК 1: ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
Запишіть у зошиті
КРОК 2: ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
video.novashkola.ua/2-klas/matematika-2-klas/urok-29/
КРОК
3: УЗАГАЛЬНЕННЯ
Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
Робота з підручником
1.
Завдання 1 с.187 (усно)
2.
Нерівності 2 с.188 ( письмово)
3.
Завдання 3 с.188 (усно)
4.
Завдання 4 с.188 (письмово)
5.
Приклади 5 с.188 (усно)
Завдання 7 с.188 (письмово)
www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s
22+3*5 3*8+24
Таблиця множення числа 3.
Розкладання числа на множники.
Поняття "удвічі", "утричі"
КРОК 1: ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
Усне розв'язування задач
1) На столі стояли 4 тарілки, з двома
яблуками у кожній. Скільки було всього яблук?
2) По тарілочках розклали 6 цукерок, по
2 цукерки на кожну. На скільки тарілочок вистачило цих цукерок?
3) Діти для прогулянки вишикувалися
парами. Вийшло 9 пар. Скільки дітей вийшли на прогулянку?
4) До танцювального ансамблю записалося
17 учнів, а до хору — 35. На скільки більше учнів записалося до хору, ніж до
танцювального ансамблю?
Хвилинка каліграфії
Запишіть у зошиті
27 квітня
Дистанційна робота
Випишіть відповіді таблиці множення числа 2.
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20.
КРОК 2: ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Перегляньте відеоурок натиснувши на посилання
video.novashkola.ua/2-klas/matematika-2-klas/urok-29/
КРОК
3: УЗАГАЛЬНЕННЯ
Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
Робота з підручником
1.
Завдання 1 с.187 (усно)
2.
Нерівності 2 с.188 ( письмово)
3.
Завдання 3 с.188 (усно)
4.
Завдання 4 с.188 (письмово)
5.
Приклади 5 с.188 (усно)
6.
Завдання 7 с.188 (письмово)
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s
Розв'яжи приклади письмово
3*4+65 72+3*3
22+3*5 3*8+24
78-3*6 3*9-18
Запиши відео, як ти розказуєш таблицю множення на 2 і 3 та перешли мені на Вайбер .
Немає коментарів:
Дописати коментар